
Rappens Lada
I projektet med Rappens Lada har vi arbetat i små sprintar för att säkerställa att kundens helhetslösning blev så effektiv och anpassad som möjligt. Genom att dela upp arbetet i korta, fokuserade perioder kunde vi iterativt förbättra och anpassa lösningen efter kundens specifika behov och önskemål.
Hemsida - Vi har utvecklat hemsidan baserat på kundens befintliga WordPress-plattform. Designen har uppdaterats för att ge ett modernare och mer användarvänligt intryck, samtidigt som vi har optimerat kundresan för att förbättra användarupplevelsen. Dessutom har vi skapat SEO-optimerad copy för att stärka sidans synlighet och nå rätt målgrupp
Marknadsföring
Sociala medier - Vi har etablerat ett LinkedIn-konto för Rappens Lada, eftersom verksamheten främst riktar sig till företagskunder. Detta sociala medium är idealiskt för Rappens Lada att nå ut på och engagera företag som kan dra nytta av tjänster för kickoff, konferens och teambuilding
​
Nyhetsbrev - Vi har tagit fram en ny design för nyhetsbreven och implementerat en ny struktur, med målet att öka engagemanget och nå ut till så många som möjligt. Den nya designen och strukturen är utformade för att förbättra läsbarheten och göra innehållet mer tillgängligt och intressant för mottagarna.
